Een bedrijf is nooit af, staat nooit stil en beweegt continue mee met de ontwikkelingen van de markt.
Met een blik op de toekomst, op alle verbeter puntjes en ideeën die nog verder ontwikkeld kunnen worden.
Toch merk ik ook hoe essentieel het is om regelmatig stil te staan bij alle stappen die zijn gezet en wat ik de afgelopen maanden of weken hebt bereikt.
Zo begon ik 9 maanden geleden met een idee, wat zich elke dag verdiepte en uiteindelijk ontwikkelde tot
Notes and Ideas; een Academy & Agency voor en door Changemakers.
Hier is oa al het volgende voor ontwikkeld:
-> Een nieuwe website – waar ik maanden tot in de kleinste details heb gewerkt aan de strategie, design & content
-> Een custom made Web app & virtuele community -zó mooi hoe design en techniek hier samenkomen – in samenwerking met
de Digital Chefs.
-> Ons eerste unieke programma – de ’21 Day Brand Retreat’ met 21 modules waarin je je als mens en merk gaat
verdiepen, verrijken en vernieuwen.
Hiervoor ontwikkelden we
-> 21 filmische masterclasses – ja echt 21, allemaal op een eigen bijzondere locatie opgenomen – in samenwerking met
-> 16 geweldige partners die hier allemaal een eigen unieke bijdrage aan hebben geleverd
-> 21 trailer filmpjes in samenwerking met mijn favoriete Cinematographer Jasmijn Vonsée
-> Inclusief 21 conscious talks & guided meditations door Peter Harper
-> Het Notes and Ideas campagne filmpje in de vorm van een muzikale boodschap ism pianist & componist Iris Hond.
En dan heb ik het nog niet over mijn eigen persoonlijke journey die ik hierin heb afgelegd, wat misschien nog wel het meest teweeg heeft gehad. We kunnen zoveel meer dan we denken. En we doen zoveel meer dan we zelf door hebben. Dus laten we hier vaker bij stil staan en we vaker onze milestones vieren en delen.
Doe je mee?
–
Francis Pool / Founder Notes and Ideas