Ondernemen vanuit je purpose

Ondernemen vanuit je purpose

Wat is het belang van ondernemen vanuit een purpose?
En waar begin je?

Het begint om erachter te komen wat jou drijft.
“What makes you come alive?”

Breng vervolgens in kaart;
-Wat je hiermee zou willen veranderen?
-Wat dit teweeg zou kunnen brengen?
-En hoe die verandering er over een jaar uit kunnen zien?

Door het najagen van jouw purpose, af te blijven stemmen op waar de behoefte ligt van jouw doelgroepen hoe je met jouw merk een bijdrage kan leveren, ontwikkel je een purpose-driven organisatie.

Onderzoeken vanuit Deloitte laten zien dat:
“Today’s consumers often identify with a brand’s purpose, seeking to connect at a deeper level as the brand aligns with who they are and who they want to be.“

En;
Purpose-driven companies witness higher market share gains and grow three times faster on average than their competitors, all while achieving higher workforce and customer satisfaction.

Door het uitdragen en het in de wereld brengen van jouw purpose ontstaat er verbinding op een dieper niveau met iedereen die betrokken is bij je bedrijf; je partners, je collega’s, je klanten. Want jouw purpose wordt ook hun purpose. En daardoor groeit het bedrijf 3 x zo snel!

Ondernemen vanuit een purpose zorgt er voor dat je elke dag weer de drive vindt om op te staan, door te gaan en stap voor stap te werken aan wat jij de wereld (in) wilt brengen.
Alle kleine stapjes worden uiteindelijk groot.

Wil je onderzoeken hoe je meer vanuit jouw purpose kan ondernemen
en leren hoe je dat kan doorvertalen naar alle onderdelen van jouw merk?

Bekijk hier alles over wat de 21 Day Brand Retreat voor jou kan betekenen.

Vind je het fijn om te delen welke ideeën er borrelen?
Boek dan een persoonlijk advies gesprek. 

Ik kan goed luisteren en zie snel waar de essentie én de potentie ligt.
Zowel van jou en jouw merk.

Ik kijk er naar uit om van je te horen!

Liefs,

Francis