Pernille inspireert je met haar visie op de opkomende trends en markt ontwikkelingen en leert hoe je voor jouw eigen merk de vertaling kan maken van trends naar innovatieve merk ideeën.
Pernille groeide op als expatkind in Afrika en Azië en heeft een multidisciplinaire achtergrond.
Daar ontwikkelde ze ‘The art of looking sideways’ en haar brede blik om zowel de tijdsgeest als drijfveren van mensen te begrijpen. Tegenwoordig is ze hoofd van de Cultural Insights Unit bij Fitzroy, een boetiek bureau dat onderscheidende merken ontwikkelt en onderhoud.
Pernille heeft inmiddels 15 jaar ervaring in het vertalen van trend- en consumenteninzichten naar merk strategieën en vernieuwende ideeën. Ze helpt merken relevant te blijven in hun concurrentieveld door toekomstperspectieven op maat te bieden binnen verschillende sectoren en industrieën.
In ‘Emerging Trends’ – een van de modules uit de 21 Day Brand Retreat,
deelt Pernille 10 opkomende trends, geeft ze haar visie op de drijfveren achter deze marktontwikkelingen en leert je hoe je voor jouw eigen merk de vertaling kan maken van trends naar innovatieve merk ideeën.
Pernille groeide op als expatkind in Afrika en Azië en heeft een multidisciplinaire achtergrond.
Daar ontwikkelde ze ‘The art of looking sideways’ en haar brede blik om zowel de tijdsgeest als drijfveren van mensen te begrijpen. Tegenwoordig is ze hoofd van de Cultural Insights Unit bij Fitzroy, een boetiek bureau dat onderscheidende merken ontwikkelt en onderhoud.
Pernille heeft inmiddels 15 jaar ervaring in het vertalen van trend- en consumenteninzichten naar merk strategieën en vernieuwende ideeën. Ze helpt merken relevant te blijven in hun concurrentieveld door toekomstperspectieven op maat te bieden binnen verschillende sectoren en industrieën.
In ‘Emerging Trends’ – een van de modules uit de 21 Day Brand Retreat,
deelt Pernille 10 opkomende trends, geeft ze haar visie op de drijfveren achter deze marktontwikkelingen en leert je hoe je voor jouw eigen merk de vertaling kan maken van trends naar innovatieve merk ideeën.
Emerging Trends is een van de modules in de ’21 Day Brand Retreat’,
waarin Pernille haar visie deelt op 10 opkomende trends en je leert je hoe je voor jouw eigen merk de vertaling kan maken van trends naar innovatieve merk ideeën.
Emerging Trends is een van de modules in de ’21 Day Brand Retreat’,
waarin Pernille haar visie deelt op 10 opkomende trends en je leert je hoe je voor jouw eigen merk de vertaling kan maken van trends naar innovatieve merk ideeën.
Tijdens een verdiepende journey van 3 maanden word je door 14 high-level experts begeleidt om vanuit je hart, visie en purpose te ondernemen en te bouwen aan een merk dat aan alle kanten klopt en stevig staat.